Yusran & Shafinaz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 16, 2009

Siti Nur Adawiyah











Ini la nama anak sedara aku yg ke 18 hehe penatnye hari ngantuk sgt2 kelmarin bawa si din(safety officer) balik tido kat umah pastu bawa jalan2 pekan baling hehe dia tingin nak tgk baling hehe apa ada malam2 senyap sunyi le nak riuh pun pagi ahad sebab ada pasar pagi time tu best la tgk macam2 ada jual orang jual ubat la paling best ngan lelong barang mainan harga terbabas hehe aku kalau pi pun usyar baju bundle kadang2 leh dpt baju branded ngan harga rm5-rm10 je hehe sbb ada setengah yg jual bundle ni xtau sgt pasal2 brand ni kalau yg tau mau rm20 lebih di letak harga..pernah aku beli tshirt nike ngan rm5 je hehe ermm esok balik ipoh selasa ada interview kat IKRAM institut kerjaraya malaysia hopefully leh dpt la job ni gomen tu terjamin skit masa depan skrg semua orang nak keje gomen hehe tp insyaallah aku akan jawab yg terbaik thanks la kepada hj azman idris sbb rekemen kan aku kat tuan hj yahya director ikram qa services..dengan ada rekemen kuat ni harap2 dpt la job ni mana tau rezeki anak kan..harap semua boleh tolong doakan agar aku berjaya..insyaallah.

No comments: