Yusran & Shafinaz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 25, 2009

lama menyepi..

salam semua..lama betul aku menyepi dari menulis blog hehe padahal kalau tulis pun berapa kerat je org yang baca hehe aku pun sibuk dok update blog rayyan je skrg sampai blog sendiri pun xterupdate hehe dah nak dekat raya haji..tahun ni kakak ngan abg ipar aku mengerjakan haji insyallah kita doakan mereka sihat untuk mengerjakan ibadah dan selamat pulang ke malaysia..ermm skrg baru aku teringat kata2 wife aku..dia suruh ape2hal pi mekah dulu baru pi jalan2 lain tempat hehe betul gak tu..sepatutnya sebagai org muslim rukun islam tu yang patut didahulukan bukan asyik kumpul duit nak pi melawat tempat mat saleh..kebanyakkan org kita mcm tu la..ermm bulan depan insyaallah dpt aku kuar motor yamaha fzi 150 hehe dah lama ngidam nak pakai motor besar hehe tp yang ni je la yang termampu buat masa ini..lagipun beli sbb senang nak travel balik ipoh..minyak save tol tak kena hujan tu biasa la bukan selalu..ikut hati mmg berkenan kawasaki zzr250 hehe tapi xpe tunggu nanti ada duit byk baru beli..orang ckp upgrade hehe mula dengan 110cc pastu ke 150cc dan pasni 250cc hehe yang penting 4 stroke sbb aku xpandai naik motor clutch hehe ermm k la doa2kan la moga tercapai nak bawa kuar fz150i bulan depan insyaallah..k nak masuk meeting ada safety meeting sbb 2 hari lepas ada kemalangan dalam kilang..mati seorang pekerja putus kaki dua2 belah kena mesin spinning..kalau buka paper cina ngan india ada..dah sampai ajal..dgr kata saksi dia tergelincir..masa jadi aku pun dok tgh bfast kat ofis..ermm harap2 semua selesai sbb selagi jkkp xkuarkan notis mula kerja production xleh jalan tu susah..hari ni pas meeting kena submit dokumen kat jkkp di alor setar..aku xgi kot.. k la chow dulu terima kasih kepada sesape sudi mengunjung blog ni..assalammualaikum dan salam 1 malaysia