Yusran & Shafinaz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 5, 2009

Happy Birthday to me hehe

Kelmarin genap usia aku 28 tahun..rasa syukur sgt ke hadrat ilahi kerana memberi peluang untuk aku terus hidup menikmati apa yg ada di dunia ini dengan kehadiran rayyan makin bersemangat untuk aku terus hidup dan berusaha untuk memajukan diri untuk masa depan anak isteri..

Thanks ma for the cake hehe hadiah tu postpone la dulu bagi ma sihat pas pantang nnt pa claim balik hehe projek ikan aku pun showed a good progress..ikan pun dah besar cuma kuantiti je perlu di tambahkan lagi sbb kalau stok skit tak leh nak support demand nnt..budget bulan puasa ni sure byk permintaan utk ikan ni..hopefully projek ni berjaya sbb aku mmg x larat sgt dah nak keje makan gaji ni betul2 x larat..berapa sgt la income keje ngan orang ni kan..nak harap kpli dah xdpt hehe k la nak sambung keje lak..doakan la moga2 kami dimurahkan rezeki dan diberi kebahagian berpanjangan

2 comments:

Shu said...

Happy birthday yan.

p/s pinat, ada lagi baju 4th college tu??

yusr@n said...

thank you shu..kan tgh berpantang org tua2 n makcik2 pinat suh dia pakai baju2 yg lama..tu yg dia pakai baju 4th college tu hehe