Yusran & Shafinaz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 6, 2009

My Wife Second Interview

Hari ni my wife ada 2nd interview kat cosign sdn bhd kat area ipoh...post quantity surveyour gak..tapi salary mmg rendah skit dari kompeni lama..tp ada la elaun kereta..pi tolak mai lebih kurang je kalau kompeni lama tu jauh la pastu gaji pun lambat..pastu plak pas pantang nanti mmg la isteri aku kena drive sendiri sbb byk kawan2 dia dah resign sbb gaji lmbt..mau duit minyak je rm20-30 sehari sebulan dah berapa ratus abis..baik keje sini dekat skit dengan umah senang nak balik tgk rayyan..bagi aku kalau dah tak rasa berminat dengan tmpt keje lama baik cuba keje baru yg penting hati senang dan yang bagus nya kompeni 100% bumiputera kira bagus la sbb selama ni ada gak isteri aku ngadu bila ada keje yg lain2 tu bercakap2 lam bahasa diaorg..isteri aku ni terkontang kanting xtau ape jadi boring gak camtu..hopefully ni satu peluang la utk isteri aku dpt keje dekat ngan anak..kalau keje kat kampar sampai umah dh maghrib malam nak kena jaga anak sure xlarat..jadi ada byk gak la advantage tempat baru ni..tp apepun keputusan atas isteri aku..aku sebagai suami akan terus menyokong dan bagi semangat utk dia..rasanya kalau setakat beza 2 3 ratus xde masalah la yang penting dekat..hopefully isteri aku enjoy ngan keje baru ni kalau dia accept la..rasanya dia terima hehe

No comments: