Yusran & Shafinaz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 22, 2009

Errrmmm mcm2

Dua minggu pas mak meninggal kitaorg dikejutkan ngan berita abg ipar dimasukkan ke hospital sbb serangan jantung..tengah driving dia kena heart attack nasib baik dia cepat2 berenti tepi jalan dan call anak dia dtg amik..terus bawa ke hospital baling..tp dgr cerita kelmarin dah kuar wad..alhamdulillah la semua ok..sian kat kakak sulung mcm2 dugaan menimpa..ni la ujian Allah kita sebagai hamba kena redha dan byk berdoa padaNya..semalam aku mimpi arwah mak..arwah dtg dok sebelah aku..masa tu aku tgh lipat baju..dia ada cakap pasal kakak aku bawa dia pi "sana" pastu tak ingat dia..ermm rasa macam simbolik je ayat dia..ermm aku jawab balik kat mak ckp maybe diaorg sibuk diaorg sebenarnya mmg ingat kat mak..sbb tu la kita yg hidup ni kena selalu sedekahkan yasin atau tahlil utk arwah sedara2 kita sbb itu saja antara sumbangan dari kita yg hidup utk mereka yg disana..ermm minggu ni keluarga belah wife ada plan nak gi penang..nak jalan2 penang kebetulan diaorg turun utk meminang utk sepupu..rasanya nk dok area feringgi dah lama xgi penang..rasa seronok gak k la nak stop dulu nk gi makan lapoorr hehe

No comments: