Yusran & Shafinaz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 22, 2009

Jalan2 Penang

Minggu lepas pegi ikut rombongan meminang sepupu belah wife di Kg Balik Bukit,Permatang Pasir, Penang..belakang sekolah menengah prmtg pasir dulunya uitm lama..ramai gak yg pegi 14 biji kereta hehe kalau kenduri nnt sure datang ngan bas hehe pas kenduri kitaorg pegi penang..sepupu sewa 3 apartment 2 bilik kat sri sayang apartment bt feringgi..sampai pun dh nk dekat mghrib..pi naik feri hehe mlm tu geng2 bujang kuar la pi pasar malam bt feringgi aku xgi sbb rayyan tido hehe isteri plak xberapa sihat so dok bilik je la layan angin laut hehe tgh malam tu sampai pg hujan..esoknye pas hujan stop kuar ramai mandi kat teluk bahang..then around 12 tgh hari check out dan terus gerak kononnya nak naik bukit bendera hehe org ipoh ada yg belum penah naik aku rasanya byk kali dh hehe jgn kata diaorg isteri aku pun lum penah naik tp xde rezeki kitaorg sbb semua tren dh penuh org book..disebabkan malas nak menunggu kitaorg decide balik je ipoh terus..sblm pulang ke ipoh kitaorg stop kat autocity pekena nasi kandar pelita hehe ni kira area aku dulu masa keje hume prai hehe wanchik yg belanja dengan kali kepala ikan,gulai ketam,sayur,ayam 3 jenis semua rm250 hehe biasa la kedai mamak hehe pas makan terus balik ipoh..malam tu tgh malam aku naik train balik sp terus masuk keje..itu la journey pi penang baru ni..gmbr xleh nk upload sbb byk dlm kamera adik ipar aku..k la chow dulu nk break jap pi soru.. : )

No comments: